Jak to také může dopadnout, pokud vyberete špatně

V minulém emailu jsem Vám pověděl něco o 3 důležitých věcech na které si dát velký pozor. Dnes Vám chci ukázat konkrétní příklady, jak to bohužel také někdy dopadne, pokud ve výrobě nefunguje vše jak má.

CHYBA 1 – Špatně vytvořené tiskové PDF (vypadlé logo v inzerátu)

Tento problém nastal na samém začátku a to již u grafika, který vytvářel tiskové PDF (Jak vytvořit správně tiskové PDF jsme si řekli zde).

Tento problém mohla zachytit kontrola tiskových podkladů a klient by na to byl upozorněn, že nejsou data korektně připravena pro tisk. Grafik by provedl opravu a vše by dobře dopadlo… ale nestalo se tak, v prvním bloku nahoře vypadlo logo:

CHYBA 2 – ROZMAZANÝ TISK
 
Na tomto příkladu si ukážeme nešvar, který se objevil v tisku… a na který má zásadní vliv kondice tiskového stroje a zkušenost tiskaře.
Jedná se tzv „soutisk“.  Pokud není dokonalý, barvy se nepřekrývají a tisk působí rozmazaně, neostře….
CHYBA 3 – LEPIDLO. Lepidlo pro lepenou vazbu hraje velkou roli.
Pokud zvolíte V2 lepenou vazbu svého produktu…vždy trvejte na moderním PUR lepidle, které mnohem lépe drží než standartní lepidla a nerozlepí se ani při velmi necitlivém zacházení.

Zejména u katalogů, které se denně používají a mají vydržet rok i déle, je PUR lepidlo jasná volba. Sice zaplatíte o pár korun více, ale není to nic dramatického, oproti rozpadlému katalogu v rukou zákazníka. Srovnání níže:

Proto spolupracujte s profesionály. Získejte analýzu ceny tisku zdarma a ušetřete, stačí vyplnit tento formulář Analýza tisku zdarma >>>
nebo pište na polygraf@michalbrotanek.cz
Michal Brotánek
Expert na tisk a polygrafii. Pomáhá firmám i jednotlivcům optimalizovat náklady na tištěné materiály. Katalogy, časopisy, brožury a letáky.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů